Velkommen til - dette er min til salgblog. Jeg køber tit nyt, og derfor må noget også ud. Jeg handler som privatperson, og derfor er der ikke nogen fortrydelsesret og varen er købt som beset. Hvis der mod forventning skulle være noget - kan jeg kontaktes på mail: susannegraebe@gmail.com. Alle priser er eksl. porto. Der kan betales med bankoverførelse, paypal og over Trendsales. Glæder mig til at handle med dig :)

lørdag den 11. maj 2013

Servantesæt...

Kande: H: 24 cm. Dia (bund): 10 cm.

Fad: H: 9,5 cm. Dia: 36 cm.

Pris: 250 kr.

Hvis du har spørgsmål - skriv da i kommentarfeltet.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej

    Jeg vil lige høre, om kanten på kanden har en farve?
    Er fadet helt hvidt?
    Sættet er godt nok brugt, ikke sandt?

    SvarSlet
  3. Er både kande og fad tæt, så det er funktionsdygtigt?

    SvarSlet